Όροι Χρήσης και Πολιτική Προστασίας Δεδομένων


Ταυτότητα επιχείρησης

Το www.lifeshoes.gr  είναι το ηλεκτρονικό κατάστημα έκθεσης και διάθεσης  μέσω του διαδικτύου υποδημάτων της ελληνικής ομόρρυθμης εταιρείας με την επωνυμία «ΟΡΘΟΠΕΔΙΚΗ-Β.ΧΑΡΑΜΗΣ-Κ.ΧΑΡΑΜΗΣ Ο.Ε.» και με διακριτικό τίτλο «ΟΡΘΟΠΕΔΙΚΗ-MEDICAL HOUSE» (εφεξής «ΕΤΑΙΡΕΙΑ) που εδρεύει στην Κοζάνη, στην οδό Παύλου Μελά 7, στην Ελλάδα (Α.Φ.Μ.  081884985 Δ.Ο.Υ. Κοζάνης , Αρ. ΓΕΜΗ 000121662036000).

Είναι σημαντικό για εμάς οι πελάτες μας να είναι πάντα ενημερωμένοι και διασφαλισμένοι και για τον λόγο αυτό θεωρούμε υποχρέωση μας να ενημερώσουμε τους επισκέπτες / πελάτες του ηλεκτρονικού καταστήματος www.lifeshoes.gr για τους παρακάτω όρους χρήσης.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε  μαζί μας στο 2461029822 ή στο [email protected]

Εισαγωγή

Η χρήση του ηλεκτρονικού καταστήματος διέπεται από τους παρόντες όρους και προϋποθέσεις, τους οποίους οι χρήστες καλούνται να διαβάσουν προσεκτικά και να συμμορφώνονται με αυτούς. Οι  παρακάτω όροι και προϋποθέσεις καλύπτουν αποκλειστικά κάθε πώληση προϊόντων μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος της εμπορικής εταιρείας με την επωνυμία «ΟΡΘΟΠΕΔΙΚΗ-Β.ΧΑΡΑΜΗΣ-Κ.ΧΑΡΑΜΗΣ Ο.Ε.» (εφεξής «Εταιρεία») που βρίσκεται στον ιστότοπο www.lifeshoes.gr Οποιοιδήποτε άλλοι Όροι και Προϋποθέσεις αποκλείονται ρητώς. Κάθε Χρήστης που εισέρχεται και συναλλάσσεται ή κάνει χρήση των υπηρεσιών του ηλεκτρονικού καταστήματος (εφεξής ο «Πελάτης» ή «Χρήστης» αντίστοιχα) θεωρείται ότι συναινεί και αποδέχεται ανεπιφύλακτα τους όρους που εδώ διατυπώνονται, χωρίς καμία εξαίρεση. Εάν κάποιος Χρήστης δεν συμφωνεί με αυτούς του όρους οφείλει να απέχει από τη χρήση του ηλεκτρονικού καταστήματος και από κάθε συναλλαγή με αυτό. Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί μονομερώς ή να ανανεώνει τους παρόντες όρους και τις προϋποθέσεις των συναλλαγών, που γίνονται μέσω του ηλεκτρονικού της καταστήματος, σύμφωνα με τις ανάγκες της και τα συναλλακτικά ήθη, χωρίς προηγούμενη ενημέρωση των χρηστών, πλην της δημοσιεύσεώς τους στον οικείο τόπο της ιστοσελίδας της.

Ασφάλεια συναλλαγών

Όλες οι συναλλαγές που πραγματοποιούνται με τη χρήση κάρτας διεκπεραιώνονται μέσω της πλατφόρμας ηλεκτρονικών πληρωμών της  τράπεζας Eurobank η οποία χρησιμοποιεί Πρωτόκολλο TLS στα 256-bit. Το Πρωτόκολλο TLS είναι ο πλέον αξιόπιστος φορέας για την ασφάλεια συναλλαγών μέσω του διαδικτύου σε παγκόσμια κλίμακα και  για την  κρυπτογράφηση στοιχείων μεταξύ των δικτυακών χρηστών και των δικτυακών εξυπηρετητών(webservers).

Πληροφορίες & Διαθεσιμότητα Προϊόντων

H Εταιρεία  δεσμεύεται ως προς την εγκυρότητα, την ακρίβεια και την πληρότητα των πληροφοριών που παρατίθενται στο ηλεκτρονικό της κατάστημα, αναφορικά με την ταυτότητα και τα στοιχεία τόσο της ανωτέρω εταιρείας, όσο και των προμηθευτών της, αλλά και τα κύρια χαρακτηριστικά των προϊόντων  που διαθέτει μέσω της ιστοσελίδας της www.lifeshoes.gr. Η Εταιρεία επιφυλάσσεται και δεν δεσμεύεται για τυχόν τεχνικά ή τυπογραφικά λάθη, που έγιναν ακούσια και τα οποία δέχεται να διορθώσει εφόσον υποπέσουν στην αντίληψή της.

Η Εταιρεία στο πλαίσιο των συναλλαγών της από το ηλεκτρονικό κατάστημα εγγυάται ότι θα ενημερώνει εγκαίρως τον πελάτη περί διαθεσιμότητας ή μη των προϊόντων.

Περιορισμός ευθύνης

Η Εταιρία ευθύνεται μόνο για δόλο και βαριά αμέλεια σε περίπτωση καθυστέρησης στην παράδοση της παραγγελίας σας .

Η Εταιρία δεν ευθύνεται για τυχόν σφάλματα σε χαρακτηριστικά, φωτογραφίες και τιμές προϊόντων που αναγράφονται στο site και δεν μπορεί να εξασφαλίσει ότι δεν θα υπάρχουν σφάλματα από οποιαδήποτε αιτία κατά την εισαγωγή ή/και ενημέρωση των χαρακτηριστικών ή/και της τιμής ενός προϊόντος.

Η Εταιρεία ουδεμία ευθύνη φέρει για μη επιτρεπόμενες παρεμβάσεις τρίτων σε προϊόντα ή/και υπηρεσίες ή/και πληροφορίες που διατίθενται μέσω  της ιστοσελίδας του ηλεκτρονικού καταστήματος www.lifeshoes.gr

Εγγυήσεις Προϊόντων

Το lifeshoes.gr δεν εγγυάται για προϊόντα των οποίων είναι μόνον ο μεταπωλητής. Για τα προϊόντα αυτά παραλαμβάνετε εγγυήσεις απευθείας από τους προμηθευτές/κατασκευαστές τους, ενώ δε φέρουμε καμία ευθύνη για την καταλληλότητα τους.

Πολιτική Τιμών

Οι τιμές των προϊόντων που διατίθενται στο www.lifeshoes.gr  είναι τελικές, συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24% και σε ευρώ. Το κατάστημα διατηρεί το δικαίωμα να μεταβάλει τις τιμές χωρίς προειδοποίηση. Ο χρήστης συναλλάσσεται με το κατάστημα με τιμολογιακές συνθήκες που ισχύουν κατά το χρόνο της παραγγελίας, ανεξάρτητα από το εάν αυτές μεταβλήθηκαν μεταγενέστερα.

Προστασία Προσωπικών Δεδομένων

Το www.lifeshoes.gr συλλέγει και επεξεργάζεται τα προσωπικά δεδομένα των πελατών του (υποκείμενα προσωπικών δεδομένων) που είναι απαραίτητα για την επεξεργασία του αιτήματος και για την περαιτέρω επικοινωνία και εξυπηρέτηση με τον πελάτη/χρήστη, εφόσον έχουν δηλώσει τη συναίνεσή τους γι’ αυτό. Τα δεδομένα αυτά χρησιμοποιούνται αποκλειστικά για τον σκοπό αυτό και για όσο χρονικό διάστημα είναι απαραίτητο. Η δημιουργία λογαριασμού και η διενέργεια συναλλαγών τεκμαίρεται ως σιωπηρή συναίνεση, ακόμη και αν δεν δηλωθεί ρητά. Το www.lifeshoes.gr συλλέγει προσωπικά δεδομένα μόνο από τα ίδια τα υποκείμενα αυτών και υπό τον όρο της συγκατάθεσής τους προς τούτο, η οποία δηλώνεται ρητά κατά την παροχή των δεδομένων με την αποδοχή των παρόντων όρων. Το www.lifeshoes.gr δεν διαβιβάζει προς κανέναν τρίτο οποιοδήποτε από τα προσωπικά δεδομένα, που επεξεργάζεται, εκτός από τις περιπτώσεις που ορίζει ο νόμος (π.χ. εντολές δικαστηρίων, δημόσιων αρχών). Τα προσωπικά δεδομένα, που τυγχάνουν επεξεργασίας από την Εταιρεία, βρίσκονται στη διάθεση των υποκειμένων τους, τα οποία μπορούν ανά πάσα στιγμή με απλό αίτημά τους να ζητήσουν τη διαγραφή του συνόλου των τηρούμενων δεδομένων. Τα υποκείμενα των προσωπικών δεδομένων, που επεξεργάζεται το www.lifeshoes.gr, έχουν δικαίωμα επικοινωνίας με τον Υπεύθυνο Επεξεργασίας της Εταιρείας μας προκειμένου να ασκήσουν  τα δικαιώματά τους (όπως διόρθωση, επικαιροποίηση, διαγραφή). Ο επισκέπτης/χρήστης μπορεί να επικοινωνήσει στο [email protected]

Υπεύθυνος επεξεργασίας της Εταιρείας μας είναι ο Κωνσταντίνος Χαραμής του Βασιλείου, κάτοικος Κοζάνης, οδός Παύλου Μελά 7, τηλ. 2461029822.

Δικαιώματα Πνευματικής Ιδιοκτησίας

Όλο το περιεχόμενο του www.lifeshoes.gr , συμπεριλαμβανομένων των εικόνων, γραφικών, φωτογραφιών, λογοτύπων και διακριτικών γνωρισμάτων, σχεδίων, κειμένων, και γενικά όλων των αρχείων  αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία και σήματα του www.lifeshoes.gr, και προστατεύονται κατά τις σχετικές διατάξεις του ελληνικού, ευρωπαϊκού και διεθνούς δικαίου.

Απαγορεύεται οποιαδήποτε αντιγραφή, τροποποίηση, αλλοίωση, διαμόρφωση, αναλογική/ψηφιακή εγγραφή και μηχανική αναπαραγωγή, διανομή, μεταφορά, μεταφόρτωση (downloading), μεταπώληση, αναδημοσίευση, παραπλάνηση του κοινού σχετικά με τον πραγματικό παροχέα του περιεχομένου του συγκεκριμένου διαδικτυακού τόπου, αποστολή δεδομένων με οποιοδήποτε τρόπο και οποιασδήποτε πληροφορίας παρέχεται στη συγκεκριμένη ηλεκτρονική ιστοσελίδα με οποιοδήποτε μέσο χωρίς την προηγούμενη έγγραφη συναίνεση της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ.

Πολιτική Cookies

Η Εταιρεία σας ζητά να αποδεχτείτε τα cookies για σκοπούς απόδοσης, κοινωνικής δικτύωσης και διαφήμισης. Τα cookies κοινωνικής δικτύωσης και διαφήμισης παρέχονται από τρίτα μέρη για να σας προσφέρουν λειτουργίες κοινωνικής δικτύωσης και εξατομικευμένες διαφημίσεις. Για να δείτε περισσότερες πληροφορίες ή να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας, πατήστε το κουμπί “Περισσότερες πληροφορίες” ή δείτε τις “Ρυθμίσεις cookies” στο κάτω μέρος του ιστότοπου. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με αυτά τα cookies και την επεξεργασία των δεδομένων σας, δείτε την Πολιτική Απορρήτου και Cookies. Αποδέχεσαι αυτά τα cookies και την συνεπαγόμενη επεξεργασία προσωπικών δεδομένων; Μπορείτε να αλλάξετε οποιαδήποτε στιγμή τις προτιμήσεις σας, επιλέγοντας το στοιχείο “Ρυθμίσεις cookies” από το κάτω μέρος της σελίδας. Για πλήρεις λεπτομέρειες, δείτε την Πολιτική Απορρήτου και Cookies.

Αποστολές & Παράδοση

Οι αποστολές εντός Ελλάδος πραγματοποιούνται σε συνεργασία με τις εταιρείες ACS, Γενική Ταχυδρομική, ΕΛΤΑ και Courier Center. Ο χρόνος παράδοσης είναι 1-3 εργάσιμες μέρες ενώ τα προϊόντα αποστέλλονται την επόμενη ημέρα. Για τις δυσπρόσιτες περιοχές ο χρόνος παράδοσης  μπορεί να διαφέρει.
Τα έξοδα αποστολής εντός Ελλάδος είναι 3,5€ για αποστολές κάτω των 80€ και δωρεάν για παραγγελίες άνω των 80€. Τα έξοδα αντικαταβολής είναι δωρεάν για όλες τις παραγγελίες.

Η Εταιρεία δε φέρει καμία ευθύνη για τυχόν καθυστερήσεις  οφειλόμενες σε λόγους ανωτέρας βίας, όπως απεργίες, ακραία καιρικά φαινόμενα, φυσικές καταστροφές, αιφνίδιες κυβερνητικές ή νομοθετικές πράξεις.

Για παραγγελίες εκτός Ελλάδος, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω e-mail  στη διεύθυνση [email protected]  για να μάθετε σχετικά με τους τρόπους αποστολής και τις χρεώσεις.

Υπάρχουν κάποιες περιπτώσεις που ενδέχεται να έχει εξαντληθεί το απόθεμα στο χρόνο που μεσολαβεί από την αποστολή της παραγγελίας σας έως ότου αυτή παραληφθεί από εμάς. Σε αυτήν την περίπτωση θα επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση.

Πολιτική Επιστροφών

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε εντός 14 ημερολογιακών ημερών και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους με οποιοδήποτε προϊόν ίσης ή μεγαλύτερης αξίας, ή την επιστροφή της αξίας τους (η αντικατάσταση πραγματοποιείται σύμφωνα με τη τρέχουσα αξία του επιστρεφόμενου προϊόντος).

ΠΡΟΣΟΧΗ: Τα επιστρεφόμενα προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που αποστάλθηκαν από το Lifeshoes.gr και παραλήφθηκαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές. Η εξωτερική  συσκευασία τους θα πρέπει να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν, σε άριστη κατάσταση, με όλες τις ετικέτες και με όλα τα έγγραφα της αποστολής (π.χ. Δελτίο Αποστολής, Απόδειξη Λιανικής κλπ). Επιστροφές οι οποίες δεν πληρούν τις παραπάνω συνθήκες ΔΕΝ γίνονται αποδεκτές και επιστρέφονται στον πελάτη.

Τα παπούτσια πρέπει να δοκιμάζονται σε καθαρό πάτωμα ή σε χαλί, καθώς για να γίνει δεκτή η επιστροφή θα πρέπει η σόλα να μην είναι λερωμένη. Το κουτί των παπουτσιών θα πρέπει επίσης να προστατεύεται επαρκώς κατά την επιστροφή ώστε να μην υποστεί καμία φθορά.

  •  Αλλαγές

Για την δέσμευση/κράτηση του προϊόντος με το οποίο επιθυμείτε την αλλαγή, θα πρέπει να πραγματοποιήσετε καινούρια παραγγελία ακολουθώντας την ίδια διαδικασία μιας κανονικής παραγγελίας και τρόπο πληρωμής την αντικαταβολή. Θα πρέπει να σημειώσετε την λέξη «Αλλαγή» στο πεδίο «Σημειώσεις παραγγελίας», ώστε να γίνει αφαίρεση του ποσού/υπολοίπου που προκύπτει από τα επιστρεφόμενα είδη σας. Με την παράδοση του νέου δέματος η courier παραλαμβάνει το δέμα προς επιστροφή (χέρι με χέρι). Επιστρέψτε το προϊόν πολύ καλά συσκευασμένο σε σακούλα, προς αποφυγή φθοράς κατά την μεταφορά του.

Η πρώτη διαδικασία αλλαγής είναι ΔΩΡΕΑΝ για τις αποστολές εντός Ελλάδας, ενώ σε περίπτωση δεύτερης αλλαγής  που αφορά στην ίδια παραγγελία τα έξοδα για την επιστροφή και την παραλαβή της παραγγελίας θα πρέπει να καλυφθούν από τον πελάτη και θα ανέρχονται στο ποσό των 4,50€.

  • Δικαίωμα Υπαναχώρησης/Επιστροφή Χρημάτων

Κάθε επιστροφή χρημάτων κατόπιν παραλαβής και ελέγχου του προϊόντος, θα πραγματοποιείται  εντός  14 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής ή αποστολής όλων των στοιχείων επιστροφής των χρημάτων (IBAN, πληροφορίες δικαιούχου). Ο πελάτης θα επιβαρύνεται με τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος, τα οποία ανέρχονται στο ποσό των 4,50€ και θα αφαιρούνται από το ποσό επιστροφής.

Η επιστροφή θα πραγματοποιείται εντός 14 εργάσιμων ημερών με κατάθεση στον τραπεζικό λογαριασμό που θα υποδεικνύει ο πελάτης.
(Συνεργαζόμενες τράπεζες : Eurobank  & Εθνική)

Τα τραπεζικά έξοδα για την μεταφορά του ποσού σε τραπεζικούς λογαριασμούς των συνεργαζόμενων τραπεζών είναι δωρεάν, ενώ σε κάθε άλλη περίπτωση τυχόν τραπεζικά έξοδα που αφορούν διατραπεζικές μεταφορές θα επιβαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη.

Επιστρέψτε το προϊόν πολύ καλά συσκευασμένο σε σακούλα, προς αποφυγή φθοράς κατά την μεταφορά του, χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες των συνεργαζόμενων μεταφορέων της  Γενικής Ταχυδρομικής, της Acs, της Elta Courier ή της Courier Center με χρέωση παραλήπτη.

Στην περίπτωση που επιλέξετε να χρησιμοποιήσετε οποιαδήποτε άλλη μεταφορική της επιλογής σας, θα επιβαρυνθείτε εξ ‘ολοκλήρου το κόστος των μεταφορικών το οποίο και θα καταβάλετε στην μεταφορική εταιρεία που θα επιλέξετε την στιγμή της αποστολής του δέματος.

  • Το δέμα σας  θα πρέπει να περιέχει:
  1. το προϊόν το οποίο επιστρέφετε, στο κουτί του και σε άριστη κατάσταση.
  2. το δελτίο με τις λεπτομέρειες της παραγγελίας και την απόδειξη λιανικής.
  3. τα στοιχεία που αφορούν τον τραπεζικό λογαριασμό (όνομα τράπεζας, IBAN, όνομα δικαιούχου) ή σημείωση για επιστροφή στη κάρτα, η οποία χρεώθηκε. 

Η διεύθυνση στην οποία πρέπει να σταλούν τα προϊόντα προς επιστροφή στο e-shop είναι:

LIFESHOES.GR

ΜΑΚΕΔΟΝΟΜΑΧΩΝ 29
ΚΟΖΑΝΗ
50100
2461029822

Τα δικαιώματα του καταναλωτή τελούν υπό την προστασία των σχετικών διατάξεων του νόμου 2251/1994 για την προστασία του Καταναλωτή όπως αυτός σήμερα ισχύει.

Για οποιοδήποτε άλλο αίτημα επιστροφής, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας εδώ: www.lifeshoes.gr/returns

Τρόποι Πληρωμής

Το ηλεκτρονικό κατάστημα www.lifeshoes.gr επιτρέπει την πληρωμή με τους κάτωθι τρόπους:

  • Μέσω πιστωτικών/χρεωστικών καρτών VISA, VISA ELECTRON, MASTERCARD, MAESTRO, AMERICAN EXPRESS, DINERS, CITIBANK καθώς και προπληρωμένων πιστωτικών καρτών. Η Εταιρεία έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για την ασφάλεια των συναλλαγών σας μέσω των καρτών σας. Με την επιλογή του τρόπου πληρωμής με κάρτα, ο χρήστης μεταφέρεται στο ασφαλές περιβάλλον συναλλαγών της Eurobank. Με τη χρήση πιστωτικής κάρτας, σας δίνεται η δυνατότητα εξόφλησης σε έως και 3 άτοκες δόσεις.
  • Με αντικαταβολή.
  • Μέσω paypal.
  • Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό. Η Εταιρεία μας τηρεί τους ακόλουθους τραπεζικούς λογαριασμούς με στοιχεία δικαιούχου «ΟΡΘΟΠΕΔΙΚΗ-Β.ΧΑΡΑΜΗΣ-Κ.ΧΑΡΑΜΗΣ Ο.Ε.» :

Eurobank: GR78 0260 2390 0007 6020 0095 309 & αρ. λογαριασμού 0026.0239.76.0200095309

Εθνική Τράπεζα: GR38 0110 3770 0000 3774 4047 343 & αρ. λογαριασμού 37744047343

Σε περίπτωση μεταφοράς από άλλη τράπεζα τυχόν έξοδα της τραπεζικής συναλλαγής επιβαρύνουν εξ’ ολοκλήρου τον πελάτη.

Τα στοιχεία της κάρτας σας δεν αποθηκεύονται πουθενά αλλά χρησιμοποιούνται μόνο για τον έλεγχο και χρέωσή της.

Πολιτική Απορρήτου&Cookies

Η επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων γίνεται σύμφωνα με τις διατάξεις του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων (ΓΚΠΔ 2016/679), τυχόν ειδικότερης εθνικής και ευρωπαϊκής νομοθεσίας για ορισμένους τομείς, της εκάστοτε ισχύουσας ελληνικής νομοθεσίας για την προστασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, καθώς και για την προστασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και της ιδιωτικής ζωής στον τομέα των ηλεκτρονικών επικοινωνιών (Ν. 3471/2006 , ως εκάστοτε ισχύει) και τις αποφάσεις της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (ΑΠΔΠΧ)

Η ιδιωτικότητα των προσωπικών δεδομένων των πελατών μας και η προστασία αυτών είναι πρωταρχικής σημασίας για εμάς. Θέλουμε να νιώθετε ευχαριστημένοι και ασφαλείς κατά την επίσκεψη στην ιστοσελίδα μας και να θεωρήσετε την εφαρμογή της προστασίας δεδομένων ως χαρακτηριστικό ποιότητας με προσανατολισμό στον πελάτη.

Παρακαλούμε διαβάστε με προσοχή την παρούσα πολιτική απορρήτου γιατί σας ενημερώνει για τα δικαιώματά σας και τον τρόπο και το εύρος της επεξεργασίας των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα από την ιστοσελίδα μας, η οποία έχει πλήρως συμμορφωθεί με τον Γενικό Κανονισμό για την Προστασία Δεδομένων (GDPR 2016/679 – General Data Protection Regulation). Για το κείμενο του κανονισμού μπορείτε να πατήσετε στο link https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EL/TXT/?uri=CELEX:32016R0679.

Ο Κανονισμός απαιτεί κάθε πληροφορία προς το υποκείμενο των δεδομένων για την επεξεργασία των δεδομένων να γίνεται σε συνοπτική, διαφανή, κατανοητή και εύκολα προσβάσιμη μορφή.

Για τον λόγο αυτό:

  • Η ιστοσελίδα μας αφορά την πώληση γυναικείων υποδημάτων. Οι συναλλαγές αλλά και η περιήγηση στην ιστοσελίδα μας γίνονται με ασφαλή server με πρωτόκολλο κρυπτογράφησης Standard SSL με κρυπτογράφηση 256-bit.
  • Χρήστες της https://www.lifeshoes.gr οι οποίοι είναι ανήλικοι έχουν πρόσβαση στις υπηρεσίες της αποκλειστικά και μόνο με τη συγκατάθεση των γονέων ή/και των κηδεμόνων τους. Στην περίπτωση κατά την οποία οι προαναφερόμενες προϋποθέσεις δεν συντρέχουν οι εν λόγω ανήλικοι θα πρέπει να απέχουν από οποιαδήποτε προσπάθεια να κάνουν χρήση των υπηρεσιών, των σελίδων και του εν γένει περιεχομένου της. Στην περίπτωση που διαπιστωθεί από εμάς χρήση της ιστοσελίδας και του ηλεκτρονικού καταστήματος από ανήλικους (λ.χ. παραγγελία προϊόντος) τα προσωπικά δεδομένα των ανηλίκων θα διαγράφονται άμεσα και η δικαιοπραξία (λ.χ. πώληση) θεωρείται άκυρη.

Η εταιρία μας με στόχο την βελτίωση των υπηρεσιών που παρέχει έχει ενσωματώσει στον παρόντα δικτυακό τόπο το εργαλείο BestPrice 360 Analytics, στο πλαίσιο εξαγωγής στατιστικών στοιχείων και στοιχείων απόδοσης από τη συμμετοχή του ηλεκτρονικού της καταστήματος στην αντίστοιχη πλατφόρμα σύγκρισης τιμών προϊόντων BestPrice.gr, στην οποία συμμετέχει.

Το BestPrice Analytics 360 επιτρέπει τη διαβίβαση στο BestPrice.gr ανώνυμων δεδομένων, σχετικά με την δραστηριότητα των επισκεπτών στον παρόντα δικτυακό τόπο (όπως επίσκεψη ή ηλεκτρονική παραγγελία) για την εξαγωγή των αντίστοιχων στατιστικών αποτελεσμάτων και για τη βελτίωση των ενεργειών marketing.

Επιπλέον, μόνο εφόσον έχετε δώσει την συγκατάθεσή σας για αποθήκευση παραγγελιών μέσω της αντίστοιχης επιλογής στο προφίλ σας στο BestPrice, κάθε παραγγελία που καταχωρείτε ηλεκτρονικά, θα αποθηκεύεται αυτόματα στο προφίλ σας στο BestPrice.

Η δυνατότητα αυτή εξυπηρετεί αποκλειστικά την αποθήκευση των βασικών στοιχείων παραγγελίας (όπως κωδικός παραγγελίας, προϊόντα κτλ.) χωρίς να διαβιβάζεται οποιοδήποτε προσωπικό δεδομένο που περιέχει η παραγγελία σας. Η εν λόγω δυνατότητα ουδόλως σχετίζεται με την διεκπεραίωση της παραγγελίας, για την οποία αρμόδια και υπεύθυνη είναι η εταιρία μας.

Περισσότερες πληροφορίες για την δυνατότητα αποθήκευσης των παραγγελιών σας στο BestPrice.gr, πατήστε εδώ.

  • Τι είναι τα προσωπικά δεδομένα και ποια από αυτά συλλέγουμε;

«δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα» ορίζεται κάθε πληροφορία που αφορά ταυτοποιημένο ή ταυτοποιήσιμο φυσικό πρόσωπο («υποκείμενο των δεδομένων»). Δεν εννοούνται ως τέτοια οι ανώνυμες πληροφορίες.

Η ιστοσελίδα μας συλλέγει προσωπικά δεδομένα α) όταν εγγράφεστε σε αυτή, β) όταν εγγράφεστε στην φόρμα επικοινωνίας της, γ) όταν εγγράφεστε για την λήψη του ενημερωτικού μας δελτίου (newsletter), δ) όταν χρησιμοποιείτε την συνομιλία on-line/message boards της ιστοσελίδας μας, ε) όταν χρησιμοποιείτε/παραγγέλνετε τα προϊόντα μας, στ) όταν επισκέπτεστε τις σελίδες της ή/και εισέρχεστε στα προωθητικά / διαφημιστικά προγράμματά της, η) όταν συμμετέχετε στους διαγωνισμούς. Τα προσωπικά στοιχεία που συλλέγονται είναι τα ελάχιστα υποχρεωτικά για την ολοκλήρωση των ανωτέρω ενεργειών, τα οποία είναι δεδομένα ταυτότητας, δεδομένα επικοινωνίας μαζί σας ή/και οικονομικά σας δεδομένα.

Είναι δυνατόν να συλλέγονται και να επεξεργάζονται και τα παρακάτω είδη προσωπικών δεδομένων, όπως πληροφορίες σχετικές με τον υπολογιστή σας, τις επισκέψεις σας στην ιστοσελίδα μας και τη δραστηριότητά σας, με σκοπό την ορθή δημιουργία της σύνδεσης, την άνετη χρήση της ιστοσελίδας μας και την ασφάλεια του συστήματος, (λ.χ διεύθυνση IP, ημερομηνία και ώρα πρόσβασης, είδος και έκδοση του πλοηγού του, του λειτουργικού συστήματος, των σελίδων που προτιμήσατε κ.ο.κ.), πληροφορίες που χορηγείτε κατά τη συμπλήρωση του προφίλ σας στην ιστοσελίδα ή σε συνδεόμενες εφαρμογές όπως μέσα κοινωνικής δικτύωσης και κάθε άλλη προσωπική πληροφορία που επιλέγετε να αποστείλετε στην ιστοσελίδα μας. Φυσικά, η χρήση αυτών θα γίνει μόνο εφόσον μας το επιτρέπει ο Νόμος.

ΔΕΝ συλλέγουμε ειδικές κατηγορίες προσωπικών σας δεδομένων, δηλαδή δεδομένων “που αποκαλύπτουν τη φυλετική ή εθνική καταγωγή, τα πολιτικά φρονήματα, τις θρησκευτικές ή φιλοσοφικές πεποιθήσεις ή τη συμμετοχή σε συνδικαλιστική οργάνωση, καθώς γενετικά δεδομένα, βιομετρικά δεδομένα με σκοπό την αδιαμφισβήτητη ταυτοποίηση προσώπου, δεδομένα που αφορούν την υγεία ή δεδομένα που αφορούν τη σεξουαλική ζωή φυσικού προσώπου ή τον γενετήσιο προσανατολισμό” (άρθρο 9 παρ. 1 ΓΚΠΔ/GDPR) ή δεδομένων που αφορούν ποινικές καταδίκες και αδικήματα (άρθρο 10 ΓΚΠΔ/GDPR).  Αν δεν μας επιτρέψετε την συλλογή των προσωπικών σας δεδομένων  για τους σκοπούς που αναφέρονται εδώ, ίσως να μην μπορέσουμε να σας παρέχουμε με τον βέλτιστο τρόπο τις υπηρεσίες μας.

  • Πως και γιατί χρησιμοποιούμε τα προσωπικά σας δεδομένα;

Όταν η χρήση αυτών είναι απαραίτητη για την εν γένει εκτέλεση σύμβασης της οποίας είστε συμβαλλόμενο μέρος, δηλαδή όταν κάνετε μια αγορά από το ηλεκτρονικό ή το φυσικό μας κατάστημα (πώληση, τιμολόγηση, αποστολή προϊόντων, διαχείριση παραπόνων) και όταν η χρήση αυτών είναι απαραίτητη για τη συμμόρφωση με έννομη υποχρέωση μας, δηλαδή αρχειοθετούμε αυτά για λογιστικούς και φορολογικούς λόγους, σύμφωνα με το άρθρο 6 παρ. 1 β’, γ’ και στ’ ΓΚΠΔ/GDPR. Επίσης, χρησιμοποιούμε τα προσωπικά σας δεδομένα για τη διαχείριση της ιστοσελίδας μας, για την παροχή σε τρίτα μέρη στατιστικών πληροφοριών που σας αφορούν, χωρίς όμως οι αποδέκτες των στοιχείων αυτών να δύνανται να σας ταυτοποιήσουν και για την διατήρηση της ιστοσελίδας και τις συνδεόμενες εφαρμογές ασφαλείς και να αποφεύγονται απάτες.

  • Διαφήμιση- marketing

Εφόσον μας έχετε δώσει τη ρητή συγκατάθεσή σας και ανάλογα με τα προσωπικά δεδομένα που μας παραχωρήσατε, δημιουργούμε το προφίλ χρήσης σας, σύμφωνα με τα προσωπικά ενδιαφέροντά σας και θα σας αποστέλλουμε διαφημιστικά μηνύματα σχετιζόμενα με τη δραστηριότητά μας (ή για τις δραστηριότητες προσεκτικά επιλεγμένων τρίτων επιχειρήσεων) μέσω e-mail, SMS, Viber κ.ο.κ..  Νομική βάση για την επεξεργασία αυτή είναι το άρθρο 6 παρ. 1 α’ και στ’ ΓΚΠΔ/GDPR. Ανά πάσα στιγμή μπορείτε να σταματήσετε να δέχεστε ενημερώσεις από εμάς, είτε χρησιμοποιώντας στο τέλος του μηνύματος τον αντίστοιχο σύνδεσμο διαγραφής, είτε επικοινωνώντας στο 2461029822, είτε με αποστολή  e-mail στο [email protected]

  • Ενημερωτικά δελτία

Εφόσον μας έχετε δώσει τη ρητή συγκατάθεσή σας και ανάλογα με τα προσωπικά δεδομένα που μας παραχωρήσατε, δημιουργούμε το προφίλ χρήσης σας, σύμφωνα με τα προσωπικά ενδιαφέροντά σας και θα σας αποστέλλουμε ενημερωτικά δελτία μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (newsletters) τα οποία θα παρέχουν ενημέρωση για προϊόντα, προσφορές, διαγωνισμούς κλπ. Νομική βάση για την επεξεργασία αυτή είναι το άρθρο 6 παρ. 1 α’ ΓΚΠΔ/GDPR. Ανά πάσα στιγμή μπορείτε να σταματήσετε να δέχεστε ενημερώσεις από εμάς, είτε χρησιμοποιώντας στο τέλος του newsletter τον αντίστοιχο σύνδεσμο διαγραφής, είτε επικοινωνώντας στο 2461029822, είτε με αποστολή  e-mail στο [email protected].

  • Συμμετοχή σε διαγωνισμούς

Έχετε τη δυνατότητα μέσω της ιστοσελίδας ή μέσω της σελίδας μας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης να συμμετάσχετε σε διαγωνισμούς. Τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα που θα μας χορηγήσετε στο πλαίσιο της συμμετοχής σε διαγωνισμό θα χρησιμοποιούνται αποκλειστικά για τη διεκπεραίωση του διαγωνισμού (π.χ. ανακοίνωση νικητών, ειδοποίηση νικητών, αποστολή δώρου) και θα τα επεξεργαστούμε μόνο για το σκοπό αυτό εφόσον μας έχετε δώσει την συγκατάθεσή σας, την οποία μπορείτε να ανά πάσα στιγμή με ισχύ για το μέλλον, είτε επικοινωνώντας στο 2461029822 , είτε με αποστολή  e-mail στο [email protected]. Η διαβίβαση σε τρίτους πραγματοποιείται μόνο αν αυτό απαιτείται για τη διεκπεραίωση του διαγωνισμού (π.χ. αποστολή του δώρου μέσω συνεργαζόμενης μεταφορικής εταιρείας). Αποκλείεται κατά κανόνα η περαιτέρω διαβίβαση σε τρίτους. Μετά το τέλος του διαγωνισμού και την ανακοίνωση των νικητών, τα δεδομένα των νικητών φυλάσσονται για όλη τη διάρκεια ύπαρξης νομίμων αξιώσεων εγγύησης, για να είναι εφικτή η εκ των υστέρων αποκατάσταση ή η ανταλλαγή σε περίπτωση ελαττώματος.

  • Χρήση cookies

Τα cookies είναι σε απλή διατύπωση μικρά κομμάτια κώδικα που καταγράφουν τις κινήσεις σας κατά την πλοήγηση στην ιστοσελίδα μας και διακρίνονται σε:

  • Cookies Απόδοσης
    Χρησιμοποιούμε αυτά τα cookies για να βελτιώσουμε τη λειτουργικότητα του ιστότοπου, καταγράφοντας τον τρόπο που τον χρησιμοποιούν οι επισκέπτες. Σε ορισμένες περιπτώσεις αυτά τα cookies μας επιτρέπουν να επεξεργαζόμαστε τα αιτήματά σου πιο γρήγορα και να θυμόμαστε τις επιλεγμένες προτιμήσεις σου. Καταργώντας τη χρήση αυτών των cookies ενδέχεται να μην λαμβάνεις πλέον εξατομικευμένες προτάσεις για προϊόντα και να παρουσιάζονται καθυστερήσεις στην απόδοση του ιστότοπου.
  • Cookies Διαφήμισης & μέσων κοινωνικής δικτύωσης
    Με τα cookies κοινωνικής δικτύωσης μπορείς να συνδεθείς στα κοινωνικά σου δίκτυα και να μοιραστείς εκεί περιεχόμενο από τον ιστότοπό μας. Τα διαφημιστικά cookies (τρίτων μερών) συλλέγουν πληροφορίες που συμβάλλουν στην καλύτερη εξατομίκευση των διαφημίσεων ώστε να ανταποκρίνονται στα ενδιαφέροντά σου. Σε ορισμένες περιπτώσεις, αυτά τα cookies συνεπάγονται την επεξεργασία των προσωπικών σου δεδομένων. Για περισσότερες πληροφορίες για την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων, δες την Πολιτική Απορρήτου και Cookies . Αν απενεργοποιήσεις αυτά τα cookies, μπορεί να βλέπεις διαφημίσεις που δεν έχουν σχέση με τα ενδιαφέροντά σου ή να μην μπορείς να συνδεθείς κανονικά με το Facebook, το Twitter ή άλλα κοινωνικά δίκτυα και να μοιραστείς περιεχόμενο.
  • Cookies Λειτουργικά
    Αυτά τα cookies είναι απαραίτητα για τη στοιχειώδη λειτουργία του ιστότοπου και επομένως είναι πάντα ενεργοποιημένα. Σε αυτά περιλαμβάνονται και τα cookies που αποθηκεύουν τα στοιχεία σου όσο βρίσκεσαι στις σελίδες μας ή, αν θέλεις, και σε κάθε σου επίσκεψη. Επιτρέπουν την προσθήκη προϊόντων στο καλάθι αλλά και τη διαδικασία checkout, ενώ βοηθούν στην επίλυση προβλημάτων ασφαλείας και στη συμμόρφωση με τους κανονισμούς.

Με τη χρήση της ιστοσελίδας μας, θα πρέπει να συμφωνήσετε ποιού είδους cookies μας επιτρέπετε να τοποθετήσουμε. Με την είσοδό σας στην κεντρική σελίδα της ιστοσελίδας μας λαμβάνετε γνώση σχετικού σημειώματος για τη χρήση cookies και τις δυνατότητες απενεργοποίησης τους ή μη.

  • Αποκλείεται κατά κανόνα η διαβίβαση των δεδομένων σας σε τρίτους.

Κατ’ εξαίρεση, τα δεδομένα υποβάλλονται σε επεξεργασία από εκτελούντες την επεξεργασία κατ’ εντολή μας. Αυτοί επιλέγονται κάθε φορά με προσοχή, ελέγχονται από εμάς και δεσμεύονται συμβατικά σύμφωνα με το άρθρο 28 ΓΚΠΔ. Επιπλέον, μπορεί να απαιτείται να διαβιβάσουμε αποσπάσματα του αιτήματός σας σε αντισυμβαλλόμενους μας (π.χ. προμηθευτές, για αιτήματα που αφορούν προϊόντα) με σκοπό την επεξεργασία του αιτήματός σας. Αυτοί μπορεί να είναι ελεγκτές και επαγγελματίες σύμβουλοι (δικηγόροι, λογιστές, τράπεζα) ή/και εταιρείες που έχουν σχέση με την μεταφορά των προϊόντων, επαγγελματίες παρόχους υπηρεσιών, όπως υπηρεσίες marketing, διαφήμισης και εταιρείες παροχής υποστήριξης, βελτιστοποίησης και φιλοξενίας ιστοσελίδων, υπηρεσίες ελέγχου πληρωμών, τη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, τις υπηρεσίες Προστασίας του Καταναλωτή και υπηρεσίες αποφυγής ηλεκτρονικής απάτης, για περιπτώσεις κακόβουλης χρήσης, μέσα κοινωνικής δικτύωσης αν επιλέξετε να συνδέσετε τον λογαριασμό σας σε αυτά με την ιστοσελίδα μας. Αν απαιτείται σε μεμονωμένη περίπτωση η διαβίβαση των προσωπικών δεδομένων σας, θα σας ενημερώσουμε σχετικά για να λάβουμε τη συγκατάθεσή σας. ΔΕΝ μεταβιβάζουμε τα προσωπικά σας δεδομένα σε αποδέκτες εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης.

  • Πληροφορίες πληρωμών

Η ιστοσελίδα μας δεν βλέπει τον αριθμό της πιστωτικής σας κάρτας, εφόσον επιλέξετε αυτόν τον τρόπο πληρωμής, διατηρεί μόνο τα δεδομένα που είναι απαραίτητα για την πιστοποίηση της εκάστοτε συναλλαγής με τα παρακάτω συστήματα. Το ηλεκτρονικό κατάστημα της Εταιρείας μας δέχεται όλες τις πιστωτικές κάρτες Visa, Visa Electron, Mastercard, Maestro, American Express, Diners και Citibank. Εφόσον έχετε επιλέξει ως τρόπο πληρωμής την πιστωτική κάρτα η διαδικασία θα πραγματοποιείται και θα ολοκληρώνεται δια μέσου έμπιστου συνεργάτη μας – τραπεζικού ιδρύματος που παρέχει όλα τα εχέγγυα ασφαλείας των ηλεκτρονικών συναλλαγών. Η Eurobank ως πρωτοπόρος στις ηλεκτρονικές συναλλαγές παρέχει μοναδική αξιοπιστία και ασφάλεια. Όλα τα στάδια της διαδικασίας χρέωσης των καρτών είναι πιστοποιημένα κατά PCI-DSS, το παγκόσμια αναγνωρισμένο –αλλά και υποχρεωτικό πλέον- πρότυπο πιστοποίησης ηλεκτρονικών συναλλαγών. Για την εξασφάλιση του απορρήτου της μεταφοράς των δεδομένων των πιστωτικών καρτών των πελατών της, η Eurobank χρησιμοποιεί το πρωτόκολλο κρυπτογράφησης TLS-256bit. Βάσει του συγκεκριμένου πρωτοκόλλου τα απόρρητα δεδομένα είναι αποθηκευμένα μόνο σε κρυπτογραφημένη μορφή στα συστήματα της, χωρίς άμεση σύνδεση με το διαδίκτυο και μεταφέρονται κρυπτογραφημένα στη συνεργαζόμενη Τράπεζα. Η πρόσβαση στα συστήματα της Eurobank ελέγχονται από προηγμένα Firewalls, που απαγορεύουν την πρόσβαση σε συστήματα και βάσεις δεδομένων με απόρρητα δεδομένα. Για τη μέγιστη προστασία των δεδομένων και όπως επιβάλει το πρότυπο PCI-DSS, η Eurobank  χρησιμοποιεί τελευταίας τεχνολογίας συστήματα εντοπισμού κακόβουλων επιθέσεων (IntrusionDetection και Denial of Service Protection Systems).

Ασφάλεια των προσωπικών σας δεδομένων

 Έχουμε εφαρμόσει αποτελεσματικά, τόσο κατά τη στιγμή του καθορισμού των μέσων επεξεργασίας όσο και κατά τη στιγμή της επεξεργασίας, κατάλληλα τεχνικά και οργανωτικά μέτρα, σχεδιασμένα για την εφαρμογή αρχών προστασίας των δεδομένων και την ενσωμάτωση των απαραίτητων εγγυήσεων στην επεξεργασία κατά τρόπο ώστε να πληρούνται οι απαιτήσεις του ΓΚΠΔ και να προστατεύονται τα δικαιώματα σας. Επίσης, έχουμε εφαρμόσει κατάλληλα τεχνικά και οργανωτικά μέτρα για να διασφαλίσουμε ότι, εξ ορισμού, υφίστανται επεξεργασία μόνο τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα που είναι απαραίτητα για τον εκάστοτε σκοπό της επεξεργασίας. Διαθέτουμε ενεργές διαδικασίες ελέγχου πιθανής παραβίασης προσωπικών δεδομένων και σε τέτοια περίπτωση θα σας ενημερώσουμε άμεσα καθώς και την αρμόδια εποπτική αρχή.

  • Για πόσο καιρό διατηρούμε τα προσωπικά σας δεδομένα;

 Οι υπολογιστές και τα προγράμματα που χρησιμοποιεί η εταιρεία μας δημιουργούνται με τέτοιο τρόπο ώστε να περιορίζεται στο ελάχιστο η χρήση των προσωπικών στοιχείων και των στοιχείων ταυτοποίησης. Τα δεδομένα αυτά υποβάλλονται σε επεξεργασία μόνο στον βαθμό που απαιτείται για την επίτευξη των σκοπών που αναφέρονται στην παρούσα Πολιτική και θα αποθηκεύονται για όσο χρονικό διάστημα είναι απολύτως απαραίτητο για την επίτευξη των συγκεκριμένων επιδιωκόμενων σκοπών. Σε κάθε περίπτωση, το κριτήριο που χρησιμοποιείται για τον καθορισμό της περιόδου αποθήκευσης βασίζεται στη συμμόρφωση με τις προθεσμίες που επιτρέπονται από το νόμο και τις αρχές της ελαχιστοποίησης των δεδομένων, του περιορισμού της αποθήκευσης ή της ορθολογικής διαχείρισης των αρχείων μας.

  • Μάθετε τα δικαιώματα σας σύμφωνα με τον ΓΚΠΔ

Αν είστε κάτοικος Ευρωπαϊκής Ένωσης, έχετε σε απλή διατύπωση τα κάτωθι δικαιώματα:

  1. Το δικαίωμα πληροφόρησης για τον τρόπο που χρησιμοποιούμε τα προσωπικά σας δεδομένα.
  2. Το δικαίωμα πρόσβασης, δηλαδή μπορείτε να ζητήσετε αντίγραφο των προσωπικών δεδομένων που διατηρούμε για εσάς.
  3. Το δικαίωμα της διόρθωσης, δηλαδή να διορθώσουμε προσωπικά σας δεδομένα, που μπορεί να είναι ελλιπή ή ανακριβή.
  4. Το δικαίωμα της διαγραφής (δικαίωμα στη «λήθη»), δηλαδή σε συγκεκριμένες περιπτώσεις να μας ζητήσετε να διαγράψουμε τα προσωπικά σας δεδομένα που διατηρούμε (εκτός αν υπάρχει νομικός λόγος που να μας το απαγορεύει)
  5. Το δικαίωμα περιορισμού επεξεργασίας των προσωπικών σας δεδομένων.
  6. Το δικαίωμα της φορητότητας των δεδομένων σας, δηλαδή να ζητήσετε αντίγραφο των προσωπικών δεδομένων σας σε μια κοινή μορφή αρχείου και να διαβιβάσετε τα εν λόγο δεδομένα σε άλλη εταιρεία.
  7. Το δικαίωμα εναντίωσης στην επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων, λ.χ. για σκοπούς απευθείας εμπορικής προώθησης.
  8. Το δικαίωμα να μην υπόκειται το υποκείμενο των δεδομένων σε απόφαση που λαμβάνεται αποκλειστικά βάσει αυτοματοποιημένης επεξεργασίας, συμπεριλαμβανομένης της κατάρτισης προφίλ, η οποία παράγει έννομα αποτελέσματα που σας αφορούν ή σας επηρεάζει σημαντικά με παρόμοιο τρόπο.
  9. Το δικαίωμα καταγγελίας στην αρμόδια εποπτική αρχή προστασίας δεδομένων, στο κράτος μέλος στο οποίο έχετε τη συνήθη διαμονή σας ή τον τόπο εργασίας σας.

Τα παραπάνω δικαιώματα υπόκεινται σε συγκεκριμένους κανονισμούς σχετικά για το πότε μπορείτε να τα εξασκήσετε. Δεν χρειάζεται να πληρώσετε για να αποκτήσετε πρόσβαση στα προσωπικά σας δεδομένα (ή για να εξασκήσετε κάποιο από τα δικαιώματά σας), εκτός κι αν το αίτημά σας είναι αβάσιμο, επαναλαμβανόμενο ή υπερβολικό, οπότε και μπορεί να αρνηθούμε να συμμορφωθούμε. Σημειώστε ότι ενδέχεται να ζητήσουμε κάποιες επιπρόσθετες πληροφορίες ώστε να επιβεβαιώσουμε την ταυτότητά σας όταν ζητάτε την πρόσβαση στα δικαιώματά σας ή για την άσκηση οποιουδήποτε άλλου δικαιώματός σας και αυτό ως μέτρο ασφαλείας ότι τα προσωπικά σας δεδομένα δεν θα αποκαλυφθούν σε άλλους. Σε κάθε αίτημά σας θα απαντήσουμε μέσα σε χρονικό διάστημα ενός (1) μήνα, αν χρειαστούμε περισσότερο χρόνο λόγω πολυπλοκότητας ή αριθμού αιτημάτων, θα σας ενημερώσουμε.

  • Υπεύθυνος επεξεργασίας

Υπεύθυνος επεξεργασίας ορίζεται ο Κωνσταντίνος Χαραμής του Βασιλείου, στον οποίο μπορείτε να απευθύνεστε για οποιαδήποτε απορία σας σχετικά με την πολιτική απορρήτου ή για την άσκηση κάθε δικαιώματός σας, πηγάζον από τον ΓΚΠΔ.

Κώδικας Δεοντολογίας

Σύμφωνα με την Οδηγία 2013/11/ΕΚ, η οποία ενσωματώθηκε στην Ελλάδα με την ΚΥΑ 70330/2015, προβλέπεται πλέον και η δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών με τη διαδικασία Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ – Alternative Dispute Resolution) στο σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Εάν ο πελάτης έχει την ιδιότητα του καταναλωτή (δηλ. φυσικό πρόσωπο που ενεργεί εκτός επαγγελματικής ιδιότητας) και έχει οποιοδήποτε πρόβλημα με αγορά που πραγματοποίησε από την Ιστοσελίδα μας μπορεί να κινήσει την διαδικασία ΕΕΔ δια μέσου της ενιαίας πανενωσιακής πλατφόρμας για την ηλεκτρονική επίλυση διαφορών (πλατφόρμα ΗΕΔ) διαθέσιμη στο https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage

Άρθρο 1

Σκοπός και Πεδίο Εφαρμογής

1. Ο Κώδικας θέτει τις γενικές αρχές και ορίζει τους ελάχιστους κανόνες επαγγελματικής δεοντολογίας και ηθικής συμπεριφοράς, που πρέπει να τηρούνται απέναντι στον καταναλωτή από τις επιχειρήσεις.

2. Εφαρμόζεται στις συναλλαγές στο πλαίσιο των συμβάσεων πώλησης αγαθών ή παροχής υπηρεσιών που συνάπτονται μεταξύ καταναλωτών και προμηθευτών έναντι αμοιβής εξ ολοκλήρου διαδικτυακά δηλαδή με ηλεκτρονικά μέσα εξ αποστάσεως χωρίς να είναι απαραίτητη η ταυτόχρονη φυσική παρουσία των δύο μερών (συναλλαγές B2C).

3. Ο Κώδικας αφορά σε κανόνες αυτορρύθμισης των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στο ηλεκτρονικό εμπόριο που απευθύνεται σε καταναλωτές και ισχύει με την επιφύλαξη της ενωσιακής και ελληνικής νομοθεσίας περί ηλεκτρονικού εμπορίου και προστασίας του καταναλωτή τις οποίες σε καμία περίπτωση δεν υποκαθιστά.

Άρθρο 2

Ορισμοί

1. Για την εφαρμογή του Κώδικα οι ακόλουθοι όροι έχουν την έννοια που τους αποδίδεται παρακάτω:
α) Ως «επιχείρηση, που δραστηριοποιείται στο χώρο του “ηλεκτρονικού επιχειρείν”», (εφεξής επιχείρηση) νοούνται νομικά ή φυσικά πρόσωπα με έδρα την Ελλάδα που παρέχουν προϊόντα ή/και υπηρεσίες προς καταναλωτές στην Ελλάδα ή/και στο Εξωτερικό, δραστηριοποιούμενα νομίμως ευθέως ή/και ως μεσάζοντες παροχής υπηρεσιών έναντι αμοιβής άμεσης ή έμμεσης με ηλεκτρονικά μέσα εξ αποστάσεως και κατόπιν προσωπικής επιλογής του καταναλωτή.
β) Ως «με ηλεκτρονικά μέσα εξ αποστάσεως» νοούνται οι υπηρεσίες και τα προϊόντα που παρέχονται από τις επιχειρήσεις και γίνονται αποδεκτά από τους καταναλωτές μέσω εξοπλισμών ηλεκτρονικής επεξεργασίας η οποία παρέχεται, διαβιβάζεται και λαμβάνεται εξ ολοκλήρου μέσω του Διαδικτύου ή/και κινητών δικτύων/εφαρμογών κειμένου).
γ) Για τους υπόλοιπους όρους ισχύουν οι ορισμοί που υπάρχουν στον ν. 2251/1994, όπως ισχύει, στο π.δ. 131/2003 και στον Κώδικα Καταναλωτικής Δεοντολογίας του άρθρου 7 του ν. 3297/2004, όπως ισχύει.

2. Σε περίπτωση αμφιβολίας υπερισχύουν οι ορισμοί της κείμενης νομοθεσίας.

Άρθρο 3

Γενικές αρχές και υποχρεώσεις των ηλεκτρονικών καταστημάτων

Α. Γενικές αρχές

Ο Κώδικας διέπεται από τις αρχές της προστασίας του καταναλωτή, της διαφάνειας, της αμεροληψίας, της τεχνολογικής ουδετερότητας, της επαγγελματικής δεοντολογίας, της ηθικής συμπεριφοράς και του σεβασμού στην ιδιωτική ζωή, της προστασίας των προσωπικών δεδομένων και της προστασίας των ευάλωτων ομάδων πληθυσμού όπως ειδικότερα αναφέρονται στα άρθρα 4 και 5 του παρόντος.

Β. Ελάχιστα στοιχεία ενημέρωσης του καταναλωτή

1. Η επιχείρηση εξασφαλίζει την προσυμβατική ενημέρωση του καταναλωτή ώστε να είναι δυνατή η πλήρης, ακριβής και σαφής ενημέρωση του για τα ακόλουθα:
i. Πλήρη εταιρική επωνυμία, έδρα, ταχυδρομική διεύθυνση, ΑΦΜ, τηλέφωνα επικοινωνίας/ηλεκτρονική διεύθυνση.
ii. Αριθμό καταχώρησης στο ΓΕΜΗ.
iii. Κύρια χαρακτηριστικά των προϊόντων που πωλεί και ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών (π.χ. η συνολική τιμή συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ ή άλλων φόρων, τα έξοδα αποστολής, ή τα τυχόν έξοδα επιστροφής του προϊόντος τυχόν επιπλέον χρεώσεις, τους όρους και τρόπους πληρωμής, τις εγγυήσεις, μέγεθος-διαστάσεις του προϊόντος), καθώς και για τα μέσα πληρωμής.
iv. Διαθεσιμότητα των υπηρεσιών και των προϊόντων και την προθεσμία, εντός της οποίας ο προμηθευτής αναλαμβάνει να παραδώσει τα αγαθά ή να παρέχει τις υπηρεσίες.
ν. Χαρακτηριστικά των χρεώσεων, πιθανά εκπτωτικά πακέτα ή ειδικές προσφορές.
vi. Όρους υπαναχώρησης από την σύμβαση καθώς και την καταγγελία ή ακύρωση της σύμβασης, όπως ειδικότερα αναφέρεται στο άρθρο 6 του παρόντος.
vii. Τη δυνατότητα εξωδικαστικής επίλυσης των δια-φορών τους και πληροφορίες για τους αναγνωρισμένους φορείς εναλλακτικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών, τους οποίους οι προμηθευτές δεσμεύονται ή υποχρεούνται να χρησιμοποιήσουν για την επίλυση των διαφορών. Σε περίπτωση απουσίας τέτοιας δέσμευσης ή υποχρέωσής τους, οι προμηθευτές διευκρινίζουν οπωσδήποτε και το εάν θα κάνουν χρήση των σχετικών φορέων.
viii. Τη δυνατότητα για την ηλεκτρονική εναλλακτική επίλυση διαφορών όπως ειδικότερα αναφέρεται στο άρθρο 8 του παρόντος.
ix. Τους όρους εξυπηρέτησης μετά την πώληση, τις τυχόν εμπορικές εγγυήσεις (περιεχόμενο, διάρκεια και έκταση εδαφικής ισχύος), και την ευθύνη του πωλητή για πραγματικά ελαττώματα και έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων, σύμφωνα με τα άρθρα 534 επ. Α.Κ.
x. Την ενδεχόμενη ανάγκη συχνής συντήρησης των προϊόντων ή την ύπαρξη ανταλλακτικών ιδιαίτερα μεγάλου κόστους σε σχέση με την τρέχουσα τιμή των προϊόντων αυτών.
xi. Τον σκοπό της επεξεργασίας, τους αποδέκτες ή τις κατηγορίες αποδεκτών των δεδομένων και την ύπαρξη του δικαιώματος πρόσβασης και αντίρρησης, όπως ειδικότερα αναφέρονται στο άρθρο 5Β/παρ. 5 του παρόντος.
xii. Τους κώδικες δεοντολογίας ή τυχόν σήματα αξιοπιστίας που τους δεσμεύουν.
xiii. Η ανωτέρω πληροφόρηση προς τον καταναλωτή πρέπει να είναι κατανοητή, νόμιμη, αληθής, επικαιροποιημένη, εύκολα προσβάσιμη σε όλους, συμπεριλαμβανομένων των ατόμων με αναπηρία, και επαληθεύσιμη και να γίνεται υποχρεωτικά στην ελληνική γλώσσα και προαιρετικά σε άλλη γλώσσα.

2. Οι όροι της σύμβασης παροχής υπηρεσιών ή και πώλησης προϊόντων πρέπει να είναι αναρτημένοι στον διαδικτυακό τόπο της επιχείρησης σε σημείο στο οποίο εύκολα μπορεί να έχει πρόσβαση ο καταναλωτής.

3. Στις περιπτώσεις υποβολής αιτήματος παραγγελίας από τον καταναλωτή η επιχείρηση υποχρεώνεται να παραδίδει/αποστέλλει άμεσα αποδεικτικό παραλαβής του αιτήματος παραγγελίας το οποίο αναγράφει σαφώς την ημερομηνία παραλαβής και επιβεβαίωση της παραγγελίας.

4. Με ευθύνη της επιχείρησης, καθίσταται σαφής στον καταναλωτή ο χρόνος κατά τον οποίο θεωρείται ότι έχει συναφθεί η σύμβαση, κατά τα οριζόμενα στην κείμενη νομοθεσία Οι βασικοί συμβατικοί όροι θα πρέπει να είναι εκ των προτέρων διαθέσιμοι στους καταναλωτές και μάλιστα με τέτοιο τρόπο, ώστε η εντολή της παραγγελίας να μην μπορεί να καταχωρισθεί, αν προηγουμένως ο χρήστης δε λάβει γνώση αυτών. Μετά την κατάρτιση της σύμβασης, η επιχείρηση οφείλει να απέχει από κάθε ενέργεια που συνεπάγεται τροποποίηση των όρων της, ιδίως να τροποποιήσει το τίμημα ή να ενημερώσει για μη διαθεσιμότητα του παραγγελθέντος προϊόντος ή παραγγελθείσας υπηρεσίας.

5. Ο καταναλωτής έχει επαρκή ενημέρωση για την πορεία της παραγγελίας του.

6. Η επιχείρηση σε περίπτωση που τυχόν διαπιστώσει ότι ο καταναλωτής δεν είχε σωστή πληροφόρηση ή η σύναψη της σύμβασης δεν έγινε με την ρητή συγκατάθεση του καταβάλλει κάθε προσπάθεια να επιλύσει το ζήτημα σε εύλογο χρόνο.

7. Το προσωπικό των επιχειρήσεων του κλάδου του ηλεκτρονικού εμπορίου το οποίο έρχεται σε επικοινωνία με τους καταναλωτές για παροχή υπηρεσιών ή και πώληση προϊόντων πρέπει να είναι πλήρως ενημερωμένο για τα ανωτέρω αναφερθέντα και να απαντά στις εύλογες ερωτήσεις των καταναλωτών με σαφήνεια και ακρίβεια.

Γ. Διαφήμιση – Προώθηση

1. Η διαφήμιση και η προώθηση πρέπει να είναι σε συμμόρφωση με την κείμενη νομοθεσία.

2. Σε κάθε περίπτωση ενδείκνυται να ισχύουν τα ακόλουθα:
i. Τα διαφημιστικά μηνύματα και όλες οι πληροφορίες που παρέχονται από τις επιχειρήσεις πρέπει να χαρακτηρίζονται (κατά περίπτωση και στο μέτρο του δυνατού δυνάμει του μέσου που χρησιμοποιείται) από σαφήνεια ως προς την ταυτότητα της επιχείρησης, τις ιδιότητες και την τελική τιμή του διαφημιζόμενου προϊόντος, ή εφόσον αυτό δεν είναι δυνατόν, τον τρόπο υπολογισμού αυτής, σε γλώσσα απλή και κατανοητή για τον καταναλωτή, ώστε ο τελευταίος να είναι σε θέση να αξιολογεί τις παρεχόμενες πληροφορίες και να προβαίνει με ασφάλεια στην ορθή κατά την κρίση του απόφαση ως προς την αγορά προϊόντων ή υπηρεσιών.
ii. Οι διαφημίσεις ή άλλες προσφορές να απέχουν από παραπλανητικές ή επιθετικές πρακτικές πριν, κατά τη διάρκεια και ύστερα από εμπορική συναλλαγή που σχετίζεται με συγκεκριμένο προϊόν ή υπηρεσία, και η οποία άμεσα ή επαγωγικά είναι πιθανό να παραπλανήσει τον καταναλωτή για το προϊόν ή την υπηρεσία που προβάλλεται.
iii. To προσωπικό της επιχείρησης που έρχεται σε άμεση επικοινωνία με τον καταναλωτή δεν παραπλανά ούτε επιδιώκει να παραπλανήσει με κανέναν τρόπο με πράξεις ή παραλείψεις τους καταναλωτές δίνοντας λανθασμένες εντυπώσεις για την παρεχόμενη υπηρεσία ή και προϊόν.
iv. Η επιχείρηση δεν παρέχει ελλιπή ή ανακριβή πληροφορία σχετικά με την δυνατότητα παροχής της υπηρεσίας ή πώλησης του προϊόντος στον καταναλωτή.
v.. Κάθε διαφήμιση και προωθητική ενέργεια που απευθύνονται ειδικά σε κοινό ανήλικων δεν επιτρέπεται να τους υποκινεί, άμεσα ή έμμεσα, σε πράξεις βίας, σε χρήση οινοπνευματωδών ποτών, προϊόντων καπνού, τοξικών ουσιών ή σε οποιασδήποτε μορφής επικίνδυνη για την ασφάλεια και την υγεία τους συμπεριφορά.
vi. Οι επιχειρήσεις τηρούν τους ηλικιακούς περιορισμούς που θέτει η κείμενη νομοθεσία σε ό,τι αφορά την προώθηση και την πώληση συγκεκριμένων κατηγοριών προϊόντων.
vii. Κάθε διαφήμιση και προωθητική ενέργεια που απευθύνονται σε άτομα με αναπηρία θα πρέπει να διασφαλίζει την προσβασιμότητα της σε αυτά.

Άρθρο 4

Προστασία ανηλίκων και άλλων ευάλωτων ομάδων του πληθυσμού

1. Το προσωπικό της επιχείρησης δεν εκμεταλλεύεται την αδυναμία καταναλωτών που ανήκουν σε ευάλωτες ομάδες, όπως ηλικιωμένων, ανήλικων ατόμων, ατόμων που δεν καταλαβαίνουν καλά την ελληνική γλώσσα, είτε ατόμων με αναπηρία. Οι επιχειρήσεις προβαίνουν σε προσεκτικές, ακριβείς και αντικειμενικές περιγραφές των προϊόντων και υπηρεσιών που απευθύνονται ειδικά σε τέτοια άτομα κατά τρόπο εύληπτο, κατανοητό και πλήρως προσβάσιμο σε αυτά, ώστε να μην τα παραπλανούν όσον αφορά το πραγματικό μέγεθος, την αξία, τη φύση, τον σκοπό, την ανθεκτικότητα, την απόδοση και την τιμή του εκάστοτε διαφημιζόμενου προϊόντος ή υπηρεσίας.

2. Ειδικά για τους ανήλικους καταναλωτές οι επιχειρήσεις μεριμνούν – κατά το μέτρο του δυνατού- για την διαμόρφωση των κατάλληλων όρων πρόσβασης στους διαδικτυακούς τους τόπους κατά τα προβλεπόμενα ανά περίπτωση στους ισχύοντες νόμους

Άρθρο 5

Ασφάλεια συναλλαγών και προστασία προσωπικών δεδομένων

Α. Ασφάλεια συναλλαγών

1. Οι επιχειρήσεις λαμβάνουν μέριμνα για την ασφάλεια των συναλλαγών που πραγματοποιούνται με τη χρήση Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνίας (ΤΠΕ).

2. Οι επιχειρήσεις, στο πλαίσιο αυτό και σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στην κείμενη νομοθεσία, καταβάλλουν κάθε δυνατή προσπάθεια, να χρησιμοποιούν οι ίδιες ή οι συνεργάτες τους κατάλληλα εργαλεία και μέτρα αναλόγως με την κατηγορία και το είδος της επιχειρηματικής τους δραστηριότητα και το είδος των δεδομένων που συλλέγουν και επεξεργάζονται (προσωπικά ή μη) και εφαρμόζουν κάθε κατάλληλο μέτρο, ώστε να παρέχουν την νομίμως προβλεπόμενη ασφάλεια ηλεκτρονικών συναλλαγών (ανάλογη προς τα διάφορα στάδια ολοκλήρωσης αυτών) και δεδομένων (προσωπικών ή μη) που συλλέγουν και επεξεργάζονται, καθώς και να ενημερώνουν τους συναλλασσόμενους για τις βασικές παραμέτρους της χρησιμοποιούμενης ασφάλειας και τήρησης απορρήτου με ειδική μνεία στους όρους χρήσης της ιστοσελίδας.

3. Οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν τα κατάλληλα τεχνικά και οργανωτικά μέτρα για τη διασφάλιση του απορρήτου των δεδομένων που συλλέγουν και επεξεργάζονται στο μέτρο του νομίμως προβλεπόμενου και αναλόγως με την φύση των προϊόντων και των υπηρεσιών που παρέχουν.

Β. Προστασία προσωπικών δεδομένων

1. Οι επιχειρήσεις οφείλουν να διαθέτουν και να εφαρμόζουν κατανοητή, αληθή, νόμιμη, εύκολα προσβάσιμη και επικαιροποιημένη Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων και να ενημερώνουν τους καταναλωτές όπως απαιτείται από τη σχετική νομοθεσία και τις οδηγίες της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα σχετικά με την εν λόγω Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων.

2. Δεν επιτρέπεται συλλογή, αποθήκευση ή επεξεργασία των δεδομένων που ο νόμος χαρακτηρίζει ως ευαίσθητα, δηλαδή τα δεδομένα που αφορούν τη φυλετική ή εθνική προέλευση, τα πολιτικά φρονήματα, τις θρησκευτικές ή φιλοσοφικές πεποιθήσεις, τη συμμετοχή σε ένωση, σωματείο και συνδικαλιστική οργάνωση, την υγεία, την κοινωνική πρόνοια καθώς και τα σχετικά με ποινικές διώξεις ή καταδίκες εκτός αν πληρούνται οι όροι και οι προϋποθέσεις που ο νόμος και η Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα ορίζουν.

3. Η συλλογή, επεξεργασία, τήρηση και χρήση των λοιπών προσωπικών δεδομένων γίνεται μόνον όταν αυτό επιτρέπεται από το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο και πάντα σύμφωνα με τους προβλεπόμενους από αυτό όρους.

4. Ειδικότερα αναφορικά με την χρήση «πάσης φύσεως cookies», η εγκατάσταση τους θα πρέπει να πραγματοποιείται μετά από κατάλληλη ενημέρωση του καταναλωτή και επί τη βάσει της συγκατάθεσης του, σύμφωνα με τον νόμο και τις σχετικές οδηγίες της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα.

5. Σε περίπτωση μη συγκατάθεσης/αποδοχής “cookies”, οι επιχειρήσεις επιτρέπουν, εφόσον είναι τεχνολογικά εφικτό, τη συνέχιση της χρήσης της ιστοσελίδας από τον καταναλωτή, χωρίς την αποστολή των cookies.

6. Οι επιχειρήσεις εξασφαλίζουν ότι τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα που συλλέγονται δεν γνωστοποιούνται ούτε διαβιβάζονται σε τρίτους, χωρίς την προηγούμενη ενημέρωση ή συγκατάθεση του προσώπου που αφορούν, ή/και στις περιπτώσεις που ο νόμος προβλέπει, σύμφωνα πάντοτε με τις ρυθμίσεις της νομοθεσίας περί προστασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα.

7. Οι επιχειρήσεις σέβονται την επιθυμία των καταναλωτών να μην περιλαμβάνονται σε αρχεία που έχουν ως σκοπό την πραγματοποίηση μη ζητηθεισών εμπορικών επικοινωνιών με ανθρώπινη παρέμβαση (κλήση) για προώθηση και προμήθεια προϊόντων ή υπηρεσιών, εφόσον το έχουν δηλώσει προς τον φορέα παροχής διαθέσιμης στο κοινό.

8. Οι επιχειρήσεις παρέχουν στους καταναλωτές τη δυνατότητα να επιλέγουν εάν επιθυμούν την αποστολή διαφημιστικών μηνυμάτων και κάθε είδους ενημερωτικών δελτίων και σε περίπτωση αποδοχής να έχουν την δυνατότητα ελεύθερης ανάκλησης της συναίνεσης τους και οι επιχειρήσεις να έχουν την υποχρέωση της μη επαναπροώθησης νέων διαφημιστικών μηνυμάτων και κάθε είδους ενημερωτικών δελτίων εφεξής (εκτός αν υπάρξει εκ νέου συγκατάθεση ή πληρούνται εκ νέου οι εκ του νόμου προβλέψεις).

9. Ο καταναλωτής δικαιούται να έχει άμεση πρόσβαση στην πληροφόρηση για τα θέματα των προσωπικών του δεδομένων, να αντιτίθεται στην χρήση αυτών σε μελλοντικές προωθητικές ενέργειες, να ζητά και να επιβεβαιώνει την μερική ή ολική διαγραφή τους από τα αρχεία της επιχείρησης, να ζητά την διόρθωση ή συμπλήρωση τους, να πληροφορείται τον χρόνο και τον τρόπο της αρχικής απόκτησης των προσωπικών του δεδομένων από την επιχείρηση καθώς και να ενημερώνεται για τις εφαρμοζόμενες μεθόδους προστασίας των προσωπικών δεδομένων.

Άρθρο 6

Δικαίωμα υπαναχώρησης για τους καταναλωτές

1. Ο καταναλωτής έχει αναφαίρετο δικαίωμα αναιτιολόγητης και αζήμιας υπαναχώρησης σύμφωνα με τις διατάξεις της εκάστοτε κείμενης νομοθεσίας.

2. Πριν ο καταναλωτής δεσμευθεί συμβατικώς, ο προμηθευτής πρέπει να τον ενημερώσει, με σαφή, ευκρινή και κατανοητό τρόπο, στη γλώσσα του, για το δικαίωμά του για άσκηση αναιτιολόγητης και αζήμιας υπαναχώρησης εντός της νομίμως προβλεπόμενης προθεσμίας των δεκατεσσάρων (14) ημερών, που αρχίζει από το χρονικό σημείο που καθορίζει κάθε φορά ο νόμος, καθώς και για τους όρους, τις προϋποθέσεις, τις εξαιρέσεις και τη διαδικασία άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης, αλλά και για τις συνέπειες από την άσκηση, λαμβάνοντας υπόψη την ιδιαιτερότητα κάθε προϊόντος/υπηρεσίας και παρέχοντας του και υπόδειγμα εντύπου υπαναχώρησης.

Άρθρο 7Εξυπηρέτηση καταναλωτών

1. Η επιχείρηση εξασφαλίζει ότι διαθέτει κατάλληλους μηχανισμούς (μέσω τηλεφώνου ή/και e-mail) και επαρκές προσωπικό το οποίο ασχολείται με την εξυπηρέτηση των καταναλωτών, καταβάλλοντας εύλογες προσπάθειες για την ενημέρωση τους σχετικά με τα αιτήματά τους εντός των νομίμων χρονικών ορίων ανά περίπτωση.

2. Όταν η επικοινωνία γίνεται μέσω τηλεφωνικού κέντρου, η επιχείρηση εξασφαλίζει ότι ο καταναλωτής δεν μένει σε υπερβολική αναμονή και σε κάθε περίπτωση η χρέωση της κλήσης δεν υπερβαίνει τις χρεώσεις που ισχύουν για αστικές κλήσεις.
Όταν η επικοινωνία γίνεται μέσω διαδικτυακής φόρμας επικοινωνίας ή διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου της επιχείρησης, λαμβάνεται μέριμνα για την αποστολή απάντησης σε εύλογο χρονικό διάστημα από τη λήψη του σχετικού αιτήματος του πελάτη.

Άρθρο 8

Ηλεκτρονική Εναλλακτική επίλυση των καταναλωτικών διαφορών

1. Οι επιχειρήσεις ενημερώνουν τους καταναλωτές για τη δυνατότητα εναλλακτικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών που έχουν προκύψει από συμβάσεις ηλεκτρονικής πώλησης προϊόντων ή παροχής υπηρεσιών κάνοντας χρήση των καταχωρημένων φορέων ΕΕΔ στο Μητρώο σύμφωνα με την κοινή υπουργική απόφαση 70330/2015.

2. Οι επιχειρήσεις, είτε δεσμεύονται να χρησιμοποιήσουν την ΕΕΔ είτε όχι, παρέχουν με τρόπο ευπρόσιτο, μέσα από τους δικτυακούς τόπους τους, ηλεκτρονικό σύνδεσμο στην πανενωσιακή πλατφόρμα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών (πλατφόρμα ΗΕΔ), σε εφαρμογή διατάξεων του Κανονισμού (ΕΕ) 524/2013) μέσω της οποίας οι καταναλωτές υποβάλλουν την καταγγελία τους, προωθώντας αυτή στην συνέχεια στον σχετικό φορέα ΕΕΔ.»